Operación Marea Negra
Nando's reunion with his childhood friends leads him to make a series of bad decisions that will change his future forever.
Nando and Sergio arrive in Brazil, look at the boat and realize that luck is not on their side; the pursuit of Carmo and Ortiz continues.
The crew members arrive in Galicia and try to sink the semi-submersible to flee from the police.