Small Axe
Serialul „Buturuga mică” spune povești despre o comunitate din Londra, originară din Indiile de Vest, de la sfârșitul anilor 1960 până la mijlocul anilor 1980. Titlul este derivat dintr-un proverb jamaican, care este folosit în Caraibe.