Sisters and murders
Viktoria and Feli are two brilliant investigators but vastly different siblings. When Viktoria, a chief detective, unexpectedly teams up with her forensic expert sister, the stage is set for a clash of personalities. With their contrasting methods and approaches to solving cases, tension and humor unfold as they navigate the challenges of working closely together. Their combined brilliance is put to the test of outweighing their differences, but their partnership could ignite a storm of trouble.