Station Eleven
O saga post-apocaliptică ce se întinde pe mai multe cronologii și spune povestea supraviețuitorilor unei gripe devastatoare, care încearcă să reconstruiască și să recreeze lumea, în timp ce păstrează ce a fost mai bun din ceea ce s-a pierdut.