Stephen King's Storm of the Century
A snowbound little town on an island in Maine undergoes terror when an evil stranger arrives and murders occur.
People gather at the town hall to ride out the storm; realizing Linoge (Colm Feore) is not human, the men take turns guarding him, but he escapes.
Molly finds Ralphie in the closet; Linoge orders townspeople to gather at the shelter to learn his identity and what he wants.