Stereotype
England
In order to sort out the real from the fake, Knackeboul meets bare-knuckle boxers, Prince Charles in the middle of a polo match and an English lord dreaming of a German woman.
Knackeboul wants to break down stereotypes about Swedes. The clichés are broken by Viking rappers, a world champion boxer and an adult film director.
A flamenco class goes wrong as Knackeboul tries to deconstruct the reputation of toreadors. A communist explains the revolution to him and he learns that siestas are for cuddling.