The Edible Garden
Alys tries to live off her own grown produce by turning her backyard into an edible garden.
Alys makes jams, tangy fruit leathers and sweet dried apple rings from her home-grown fruit.
As well as providing food to eat in season, an edible garden needs to provide for the leaner months.