The Librarians: The Next Chapter
And the Deadly Drekavac
When a Librarian from 200 years ago reappears today, he brings back to life a long-closed magical library and accidentally resurrects an evil Drekavac.
The Librarians head to Paris after a string of robberies leaves mysteriously lovestruck victims in their wake; when they learn that a magical love artifact is behind the thefts, they enlist help from Vikram's old friend, Cupid himself.