All or Nothing
S1, E2: Somebody had recorded the sisters singing together at their neighbor's house party and the video went viral. Cata was behind it and she takes that opportunity to invite the girls to form a new band behind Jackie's back. Sol refuses out of fear that their manager will actually act on her threat of separating the sisters. However, Tammy accepts her neighbor's proposal behind Sol's back and convinces Mara to join them.