S1, E2: Epic adventures with Agustín: hot air balloons in Cappadocia, safaris in Africa, the mystery of Machu Picchu, the awe-inspiring Grand Canyon, the colorful chaos of Bangkok's floating markets, and the serenity of gondolas in Venice.