El Origen.
S1, E1: From a soccer field in an impoverished community in Argentina, young Diego Armando Maradona works tirelessly to develop his skills. While no one could imagine the fame Diego would achieve, the emotional scars left by a military dictatorship and by witnessing first hand life’s many injustices awaken a social consciousness that will accompany him for the rest of his life.