S1, E6: Soohyun encounters Eunmin and meets Seonyul in Eunmin's hospital room; after learning who sent the photo, Soohyun delves deeper into Eunmin's case; Seonyul becomes increasingly uncomfortable with Soohyun's caring gestures.