Olhos da Lei Escape Attempts
S1, E7: The São Paulo Military Police Operations Center mobilizes teams to arrest a disobedient motorcyclist. On the other side of SP, heavily armed criminals are holding hostages in a commercial establishment, which requires the support of GATE.