GP Japan: Minister of Defense Goes Offense
S1, E2: Checo is among the fan favorites in Japan, although things have never gone his way on this circuit. It’s an especially significant weekend for Checo: his Honda motor RB18 flies on its home turf and he is increasingly more connected with his car. A 1-2 finish would practically ensure a win for Red Bull constructors. But in what order? Checo is considered a patient strategist who relies on his instincts when it's time to make his move.