S1, E3: On a circuit that he made podium the previous year and one week prior to the Mexican Grand Prix, Checo must make his mark in the United States, home to his second biggest fan base outside of Mexico. With his teammate virtually holding the world championship, Checo feels that his time has come — he prepares physically and mentally to return “home.”