S1, E6: A hurricane is going through the clones’ house… and her name is Laryssa Bottino. This well-known digital influencer wants to meet someone nice. The clones will need to be versatile, fun and sweet, but always keeping that classic bad boy look. Will any of them be good enough to stand a chance with tough Laryssa who’s only ever been in love once?