Horas Críticas Las epidemias
S1, E3: In this episode we put ourselves in the shoes of all those who have suffered an epidemic because it is something from which no one is safe, no matter where we live. And what can we say about the pandemic, which affects us all globally. Earthquakes, tornadoes, floods, volcanoes and all cataclysms that threaten human life are, without a doubt, terrifying.