Game dos Clones Lucas: Run for your match.
S1, E2: If there’s one word that defines Lucas Kendi, that’s “movement”! This guy has worked on several different professions and has lived in Japan and Australia. He has had serious relationships, but his last one was troubled. So, he now wants someone as easygoing as he is. In this competition for our heartthrob, the clones will need to move a lot because, to be with Lucas, you have to be energetic!