Who's Who?
S1, E5: C-POP and BBB rehearse together for their next live performance. Sol and Ciro's relationship is getting increasingly worse and this is reflected in the rehearsals. Sol decides to act on Clara's advice and suggests to Ciro that they should call a truce for the sake of their fans. On the day of the performance, the chemistry and connection between them is undeniable.