Cumbia Ninja
After the death of his brother Chico, Hache and his friends must confront the drug traffickers who control the neighborhood of La Colina, and they will do so through music and martial arts.
Eyes in the Back of Your Head
Hache and Juana belong to opposite worlds, but the night that the band Cumbia Ninja is accidentally formed, in the dangerous neighborhood La Colina, their lives are bound forever.
We Are the Mist
Hache takes on the challenge of becoming leading voice to a music band while Juana craves for revenge; La Colina is still a dangerous place and the protector of Cumbia Ninja will have to stand up for the band.
Hache feels that his music has the power to stop the violence among the gangs of his neighborhood; Juana realizes that in order to be able to confront her family's killers, she must be willing to risk everything.
While La Colina seems to come back to life thanks to the influence of Hache, Master Xiang Wu risks his life to go into the enemy's den.
When everything seems to go right, Hache makes a mistake that not only threatens the future of Cumbia Ninja, but also the confidence and love that Nieves and the people of La Colina had bestowed upon their leader.
Hache takes the bull by the horns and gets his sister back, but a dark secret comes to light and his natural ability to be the leader of the neighborhood is very much doubted; Willy takes a decision that could destroy Cumbia Ninja.