Los Hermanos Rausch
It's a difficult day in Criterion's kitchen: with the opening of the new restaurant in Colombia, the brothers consider looking for young new talent to help them.
Jorge gets everything ready for the opening of the new Rausch restaurant in Villavicencio.
The things with the interns aren't going as expected and Jorge has to call them out to make them get their act together; Mark has a very complicated schedule.
The brothers visit the Santa Reyes egg farm, where they learn about the process that distinguishes this brand as one of the best in the country.