#Luimelia
Luisita & Amelia
In 2020, Luisita and Amelia are two strangers who have been unlucky in love lately. They are going through different moments in life, but destiny has an unexpected way of putting them in each other's path.
First Date
On their first date, Amelia and Luisita want to show their best qualities, but, ever since social media started, people no longer form their first impression of someone on the first date.
After moving into her house, Amelia discovers Luisita has become addicted to a soap opera. Amelia can't understand why she watches it until she finds #Lurelia.
Luisita, as a feminist, believes no one should live in the closet; Amelia faces a sexist situation during an audition; Luisita reflects on her prejudices.
Amelia and Luisita have been dating for some time, and their relationship has had its ups and downs.
Luisita and Amelia, realizing their feelings have changed, decide to take some time apart from each other; during a sleepless night, they both reflect upon their relationship and love.