Toni The Chef
Una chef suelta en Miami
After encountering several problems in Boston, Toni and her sister arrive in Miami and move to their grandmother's place. Toni's biggest dream is to work at Lola's.
Toni starts making friends and potential enemies in Miami; she also looks into the reasons behind the closing of her grandmother's restaurant.
Leandro prevents Toni from being expelled, but problems with Sara soon arise; the spices of Toni's father end up having unexpected effects.
The school assigns a counselor to help Toni; she makes a risky bet with Sara; Natalia makes new friends; Dolores finds out what her granddaughter's plans are.
Without saying anything to Dolores, Toni and her friends reopen Lola's; everybody is very excited except for Sara and her brother, who want to sabotage their plan.
An explosion in the kitchen forces Toni to close the restaurant prematurely; she almost gets herself expelled from school again; Dolores discovers what has happened.