A Run of Bad Luck
S1, E2: After a disastrous crash in Monaco qualifying, Checo starts in last place, leading to one of the worst days of his career and jeopardizing his championship battle against Max. Under the scrutiny of the international press, he fails to qualify in the top ten, and to add to the pressure, Daniel Ricciardo signs as a driver for Alpha Tauri. Checo must fight for his seat at Red Bull and protect his position as second in the championship. Meanwhile, Lewis Hamilton, the seven-time world champion, is closing in on Checo in the standings.