Back with the Packs
S1, E1: Returning to South Luangwa to see the new pups born to the mighty Manzi and the tiny-but-fearless Kakumbi packs; yearling Snowy faces a hungry hyena before a lion pride scatters Manzi mum Weka's pups and leaves her frantically searching for them.