S1, E3: Checo reaches his lowest point and has to show his resilience. Under pressure by Daniel Ricciardo, that could replace him in Red Bull, and by Lewis Hamilton, that is fighting with him for second place, Checo is hardly criticized by the international press. As we recall his past in categories before F1 and his arrival in the top tier, the big circus takes us to the Singapore Grand Prix, one of the street circuits where Checo has already won. And then back home, the Mexican Grand Prix. Checo needs to convince everyone: a good streak could secure a second place, his position at Red Bull, and his future in F1.