Cross-Border Smuggling
S2, E1: A man returning from Mexico requires emergency Narcan after a suspected opioid overdose; an unlikely family is caught trying to smuggle firearms into Mexico; a woman attempting to sneak prescription meds into the U.S. is caught red-handed.