S1, E1: Gaviota and Clara arrive at Tequila for the agave harvest, at the same time as Mr. Amador, who intends to die in his native land. Mr. Amador's family is summoned at the estate to say goodbye to their grandfather and Rodrigo and Gaviota meet.