S22, E9: An eight-man tag team clash takes place just days ahead of Sacrifice as the Bullet Club, leader Jay White, Chris Bey and IMPACT World Tag Team Champions The Good Brothers, goes up against the team of Violent By Design and Guerrillas of Destiny.