S1, E1: Sofia is a student and has a part-time job as a princess at the city's amusement park to earn money for an archaeological expedition to Turkey. In the meantime, the oligarch Yuri Korolenko concocts a scam, and its central figure will become Sofia, the last of the Izyaslavsky family.