S1, E2: Yaroslav brings Sofia to see his grandfather but accidentally discovers that she is the heiress of Yuriy Korolenko and his entire business empire. Frightened that he would lose everything, Yaroslav plans to send Sofia to Turkey until he understands this new reality.