GP Mexico: And Long Live Mexico!
S1, E4: With the support of his country, a motor at its best moment, and a circuit he’s always dreamed of, Checo knows that the long-sought home victory is closer than ever. Red Bull has made it clear that it would do everything possible for Checo to stand atop the podium at the Autodromo Hermanos Rodríguez, but teammate Max Verstappen isn’t known for passing up an opportunity to take the checkered flag.