La dansa més bella
T1, E4: Hem vist l'evolució d'Unai Simón amb el canell lesionat, la personalitat d'un desconegut que es diu Cucurella, l'espontaneïtat de Nico i de Lamine, la jerarquia del capità Morata amb els seus companys... Tot convergeix poc abans de la final. Mentre els jugadors viuen amb naturalitat les hores prèvies al gran duel, l'emoció s'apodera dels seus familiars i del país.