Top Chef Family Style Look and Siwa I Did!
S1, E6: The duos borrow ingredients from each other to make dishes that tell the story of where they live; the chefs create over-the-top desserts for the guest judges, pastry chef Chris Ford and cultural sensation JoJo Siwa.