Making History
S1, E1: Sergio Checo Pérez is the most successful Mexican pilot in history. With more than 200 Grand Prix, 30 podiums and 4 victories, in 2023 he aims to be the world champion. Max Verstappen, his adversary and teammate, is two-time world champion and his main opponent. In the Baku Grand Prix, Checo manages to defeat Max in a perfect weekend. After that, in the glamorous Monaco Grand Prix, where Checo won in 2022, victory could finally put him ahead of Max. But things begin to complicate and affect his goal. Checo and his team describe what happened during those days and tell us about Checo's childhood, his time racing Go Karts and the beginning of his love for speed.