S1, E105: Martin wakes up wearing a basketball kit which impresses Gromo but Martin tells him that he doesn’t know how to play. They meet Roxanne at the park, where Martin plays basketball and turns out to be an amazing player. Roxanne is delighted as she loves basketball and supports a local team, especially the captain, Tony Tornado. They find out that he has mysteriously disappeared and that without him, the team has no chance of winning the final.