Penny's Polar Bear Rescue / Shirley Squirrely Flies Away
S1, E6: A) Penny makes a friend, and saves the day, when a stranded polar-bear family floats into the warm water near Big Swirl Island. B) Team Top Wing saves Shirley Squirrely when her giant flying machine nearly crashes into the ocean.