The Flaky Pastry: Searching for the Perfect Flake
S1, E1: Baker Bryan Ford sets out to discover why flaky pastries are the most sought-after treats in cultures across the globe; he takes a deep dive into one-of-a-kind croissants, traditional Greek Spanakopita, and creates his own Argentine Medialuna.