The Mexican Way
S1, E4: After his tragedy in the Mexico Grand Prix, the foreign press continues to criticize him. Checo has to get good results and secure his place in Red Bull, and he will need to do that in a new circuit that is in its first edition in the history of F1: the Las Vegas Grand Prix. Since it's a street circuit, Checo is hopeful to win back his title of "the King of the streets". The Mexican will need to do what few people think it's possible: defeat the seven-time champion Lewis Hamilton and achieve what no other Mexican pilot has achieved before: to become the world vice-champion.