The War That Poisons the Nights and Darkens the Days
S1, E4: On the cusp of the 1990s, the problems get worse; Benposta no longer makes sense in the Spanish welfare state and it is running out of children; however, the priest, undaunted by despair, searches for them in South America and Africa.