¡Vivan Los Niños! Capítulo 31
S1, E31: Citlali confesses that her stomach hurts and the teacher sends her to rest. Due to her pain, Citlali passes out. Dr. Molina confirms Citlali must be operated immediately because she suffers from appendicitis.