Conspiração Fatal
Juliana tries to save her marriage with Davi who is in a new job, a private detective begins to investigate a simple case of betrayal and discovers a large corruption scheme in the company, the couple gets involved in a plot of pleasure, betrayal and intrigue with a twist that will change their lives forever.