Vidas Cruzadas
Rannveig is experiencing burnout in all aspects of her mundane suburban life. She's stuck with a job she hates and a marriage that is slowly dying. On top of that, she's constantly fighting with her rebellious daughter, Agnes, and can't face the possibility of Agnes growing up and leaving her behind. When a new neighbor, Hreinn, shows up at their doorstep, Rannveig and family face new challenges that are beyond their control.