Be My Sunshine
Haziran, a city girl devoted to her carreer, and Poyraz, a handsome local farmer, go from enemies to allies in a paradise-like remote Aegean island.
Poyraz is worried about the problem he's facing, and after realizing her unintentional mistake, Haziran decides to sort things out.
As everybody talks about the kiss between Haziran and Poyraz, İdil gets angry and decides to take action.
Someone unexpected arrives on the island. Haziran and Poyraz start preparing the place for the client, but İdil doesn’t want them to be associates.
Alper overhears Biricik talking to Görkem about her love life. Haziran rushes to get the work done for the party but ends up in a tough situation.