The Enchanted Cave
Anna discovers the Janelão Cave. The boarding school kids get in trouble with Headmistress Norma. Paulo is called for an important mission. Juscelino says his goodbyes. Anna and Paulo arrive at Rosa dos Ventos.
Anna explores the school. Dalete and Fátima gossip in the kitchen. Lavínia badmouths Anna to her friends. Norma questions Pilar's work performance. Much to Anna's dismay, Paulo has to leave.
Anna is captivated by Lolipopus. Lavínia daydreams of Carvard. The Luíses pay tribute to Professor Juscelino. Felipe and Rui raid the fridge in the middle of the night. Anna cries as Paulo leaves for good.
Norma gives "Norminhas" to Lavínia. A pillow fight breaks out at Rosa dos Ventos Boarding School.
Anna finds out Paulo is coming to her party! As she preps for her birthday, Matheus arrives at Rosa dos Ventos Boarding School.
Anna misses her father. Felipe and Rui prepare for revenge. Shirley picks Isadora up from school for the weekend. Pilar and Norma have a tense conversation. Tonico visits Lolipopus to find a gift for Anna.