Matches
Not Neurotic, Anxious!
Back in the search for the perfect pair, Lara matches up with the strange Benjamin, and Mila is quite different after a spiritual retreat.
Sex by Proxy
Lara and Mila discover they've matched with the same musician. Meanwhile, hypochondriac Benjamin fulfills an old fantasy by matching with a doctor.
Lara coincidentally matches up with Felipe, one of the agency's clients. Mila suggests that she have sex with him so that they can get a deal.
Lara matches a bisexual man and is forced to review her prejudices. Meanwhile, Escovão teaches Nestor how to take photos that value him more.
An old Lara reel returns with some nasty surprises. Escovão and Benjamin have a double-date with two circus artists.
Escovão is cursed by one of his matches and seeks paranormal help. Mila falls in love, and Lara matches with a namaste-gratiluz tantric master.