This 2-episode series takes us backstage on the Operación Triunfo 2023 concert tour. We follow the talented youngsters of Operación Triunfo as they face the challenge of performing in front of thousands of fans. Share their most intimate moments before the shows, interviews with the artists and the exciting recording of one of their concerts in Madrid, at a sold-out Wizink Center.
In this first episode, we see how the 16 Operación Triunfo 2023 contestants prepare for their first Spanish tour after leaving the Operación Triunfo Academy. A unique opportunity to connect with the OT 2023 idols in their most exciting stage and watch them embark on their incredible journey as rising stars! Intimate interviews, confessions, nerves and above all, a lot of emotion.
This second episode includes the recording of the concert in Madrid on the 28th of June, 2024, at the WiZink Center. A really exciting show that over 18,000 people enjoyed live and which allows us to relive 38 iconic songs from the Operación Triunfo 2023 galas.