Yabani
Cesur threatens Asi's boss with a gun. Serhan offers Özge a job. Rüya fears Yaman will expose the truth at her birthday party.
Asi warns Cesur to stop illegal acts. Yaman snaps after learning Cesur was targeted. Özge asks Yaman to explain Deniz's strange behavior.
Deniz accidentally pushes his mother down the stairs. Alaz threatens Yaman. Neslihan realizes Şebnem is pregnant, but the father is unknown.
Rüya, Asi, and Çağla plan a girls' night out. Alaz won't let Yaman go to prison. Neslihan clashes with Özge over telling the truth.
Yaman expects Zafer but meets his daughter instead. Neslihan senses secrets between Yaman and Alaz. Serhan demands a DNA test.
Güven and Neslihan panic when they see their son with a gun. Alaz calls Tolga. Rüya lashes out after seeing Yaman with another woman.