A New Crisis; Magnus, the Leader
S5, E1: Dan and Athena travel to Auropolis after learning of the weak connection between Earth and Vestroia; Dan and Athena discover that the Swarm are absorbing Earth's energy; Magnus leads the Awesome Brawlers to help defend the planet.