All In
S1, E3: The Argentine team is on the brink of elimination from the World Cup. To reach the final, they must defeat the Peruvian team by more than four goals. Tension peaks as the coach and players feel the pressure from the military, the fans, and the world. The match ends with a surprising result that explodes in a series of conspiracy theories around it. More than forty years later, the key players from the Peruvian and Argentinian teams give their first-hand testimonies to unveil what really happened behind the scenes of the most controversial match in World Cup history.